Pozostałe Tematy Szkoleń
1. ASERTYWNOŚĆ JAKO KONSTRUKTYWNE NARZĘDZIE POROZUMIEWANIA
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta
2. KOBIETA BEZPIECZNA
ODBIORCA: kobiety, młode dziewczęta, rodziny narażone na ryzyko utraty bezpieczeństwa osobistego
3. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM JAKO PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚC PRZETRWANIA
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji
4. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT POROZUMIENIA
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji
5. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W CODZIENNYM ŻYCIU
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny
6. AUTOPREZENTACJA
ODBIORCA: Osoby poszukujace pracy
7. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji
8. PRZEMOC W RODZINIE
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny
9. MOWA CIAŁA
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji
10. AGRESJA SŁOWNA I FIZYCZNA JAK JEJ UNIKAĆ, JAK SOBIE Z NIĄ RADZIĆ
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny, kadra kierownicza, działy Human Resources, pracownicy działów obsługi klienta oraz aktywni członkowie organizacji
11. NADWAGA – PSYCHOLOGICZNE PRZYCZYNY ORAZ SPOSOBY WYCHODZENIA Z KRYZYSU
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny
12. NIEDOWAGA – PSYCHOLOGICZNE PRZYCZYNY ORAZ SPOSOBY WYCHODZENIA Z KRYZYSU
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny
13. NEGOCJACJE W CODZIENNYM ŻYCIU, W PRACY, W DOMU, Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny
14. ORGANIZACJA CZASU JAKO NIEZBĘDNY SZCZEBEL OSIĄGANIA SUKCESÓW
ODBIORCA: osoby fizyczne, rodziny
15. POZYSKIWANIE FUNDUSZY ZA POMOCĄ POCZTY BEZPOŚREDNIEJ
ODBIORCA: organizacje pozarządowe (tzw.non-profit organizations), prywatne przedsiębiorstwa
16. MISJA FIRMY
ODBIORCA: Organizacje, Kadra kierownicza wszystkich działów
17. ORGANIZACJA CZASU JAKO NIEZBĘDNA UMIEJĘTNOŚĆ LIDERSKA
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy
18. KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE METODY TWÓRCZEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW I PODEJMOWANIA DECYZJI
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Działy marketingu i reklamy Działy wdrażania nowości i wynalazków
19. NEGOCJACJE JAKO METODA ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM
ODBIORCA:Kadra kierownicza , Działy obsługi klienta Działy Human Resources
20. MARKETING MIX PODSTAWY PSYCHOLOGII REKLAMY
ODBIORCA: Dział marketingu i reklamy
21. SPRZEDAŻ JAKO FORMA KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM
ODBIORCA: Działy sprzedaży i obsługi klienta
22. BUDOWANIE EFEKTYWNYCH ZESPOŁÓW OPARTE NA MOTYWOWANIU
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli Zespoły pracownicze
23. ROZWÓJ ZAWODOWY MENEDŻERA ORAZ SYSTEM OPIEKI NAD ROZWOJEM ZAWODOWYM PRACOWNIKÓW – COACHING I MENTORING
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli Zespoły pracownicze
24. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W BIZNESIE
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy
25. OSOBISTY ROZWÓJ MENEDŻERA
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli
26. WSPIERANIE OSOBOWOŚCI
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli
27. TRENING ANTYSTRESOWY DLA MENEDŻERÓW
ODBIORCA: Kadra kierownicza wszystkich szczebli
28. UMIEJĘTNE POROZUMIEWANIE SIĘ
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy
29. KOMUNIKATYWNOŚĆ W BIZNESIE
ODBIORCA: Dział obsługi klienta, Menedżerowie wszystkich szczebli
30. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU FIRMY
ODBIORCA:Kadra kierownicza wszystkich szczebli, Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach samodzielnych, Każdy pracownik firmy
31. ZDOBYWANIE ROZGŁOSU
ODBIORCA: Organizacje pozarządowe Działy marketingu i reklamy firm nastawionych na rozwój
32. JAK BYĆ LEPSZYM MENEDŻEREM-ODNAJDYWANIE WŁASNEGO STYLU ZARZĄDZANIA
ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli
33. KONSTRUKTYWNA OCENA PRACOWNIKA POPEŁNIANE BŁĘDY I METODY ICH NAPRAWY
ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli, Działy Human Resources
34. PRACOHOLIZM A DELEGOWANIE ZADAŃ
ODBIORCA: Menedżerowie wszystkich szczebli
35. TWORZENIE I ROZBUDOWA SIECI ZWOLENNIKÓW
ODBIORCA: Organizacje pozarządowe, Instytucje charytatywne, Organizacje religijne
36. DOBÓR PRACOWNIKÓW
ODBIORCA: Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
37. PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ
ODBIORCA: Dział szkoleń